19 June 2017

3 Yaşından Küçük 33 BT Şirketi

Girişimcilik potansiyelini doğru biçimde değerlendirme ve destekleme hedefiyle önemli bir yeniliğe imza atan BTHABER Şirketler Grubu, bünyesindeki BThaber Gazetesi, Bilişim Zirvesi Etkinlik Şirketi ve M2S Araştırma Pazarlama Şirketi, seçilen 3 yaşından küçük 3 BT şirketine 33 hafta ücretsiz pazarlama desteği sunacak. Böylece girişimler ihtiyaç duydukları destekle buluşurken, Türkiye’de bilişim sektörünün gelişmesi adına önemli bir ‘ilk’ de hayata geçirilecek.

Suat Baysan ise söz konusu girişimleri değerlendirme sürecinde üç temel başlıkta sorulara yanıt bulmaya öncelik verdiğine işaret etti ve şu sıralamayı yaptı:

1-Projenin uluslararası pazarda başarı sağlaması için yeterli çalışma yapılmış mı? Ayrıca pazar ve ürün stratejileri tanımlı olarak belirlenmiş ve uygulama süreci başlatılmış mı? Özetle pazar yaklaşım modeli tamamlanmış mı?

2-Projeyi gerçekleştirecek iç süreçlerde ne kadar ayrıntıya girilmiş, özellikle İK ve IT altyapıları yeterlilik sağlıyor mu?

3-Proje için yönetim ve liderlik kadroları başarı için en önemli unsuru oluşturuyor mu ve deneyim, sürekli öğrenme gibi konularda etkin rol üstleniyorlar mı? Pazarda başarılı olabilecek açılımları doğru tespit edip hedefe odaklı çalışma ortamını ve iklimini sağlıyorlar mı? Liderler teknoloji ve ticari alanda küresel pazarı yakından takip edip projeyi şekillendirebiliyorlar mı?