
Müşteri davranışından
başlamak kaydı ile tanıtım, pazarlama ve sipariş ön yüz tasarımı derinlemesine
yeniden yapılandırılmalıdır. Müşteri ilişkileri yönetimi ile tedarik
sistemlerinin bütünleşik yapısının beraberce yeniden ele alınması karlılık gerekliliğidir.
Bağlantılı yöntemlerin başarıyla devreye alınması için, insan kaynakları
sisteminin tamamen yeniden düzenlenmesi zorunluluktur. Yetkinliklerin analizi,
eğitim ve sonuç olarak yeni yeteneklerin kazanılması… Sanal ortamda müşteri-tedarikçi
yakınlığının bir cep telefonu ekranı kadar uzak olması uzun dönemde
tanışıklığın kopması ile sonuçlanacaktır. E-ticaret olmazsa olmaz yeni anlayış
gibi görünse de uygulamasının gelişmekte olan teknolojiler ile desteklenmesi
sürdürülebilirliğin anahtarıdır.
Tedarikçi, pazar yeri,
müşteri birlikteliğinin duygusal iletişiminin yapay zekâ hizmeti ile
yürütülmesi işte bu sebeple çok önemlidir. İnternet ve çevrim içi ortamların
sağladığı imkânlar sayesinde bireysel, kişiselleştirilmiş iletişimin müşteri
bağlarını kuvvetlendirdiği bilinmektedir.
Elektronik ticaretin
tüketim ürünlerinde izlediğimiz atılgan hareketi, nakit akışı, rekabetçi
koşullara saygı ile büyümeye devam edecektir. Pazarın hedefinde yeni ufukların
açıldığı da dikkatimizden kaçmamaktadır. Çapraşık, bütünleşik çözümlerin
ihtiyaç sahiplerinin beğenisine sunulması yakın gelecekte imkân dâhilinde
olacaktır. Müşterinin kendi çözümünü tasarlayabilmesi hayal olmanın ötesine
geçmiştir.
Israrla yoluna devam
edecek kuruluşlar, bağlantılı, uçtan uca bütünleşik, esnek
yaklaşım sistemlerini benimseyenler arasından çıkacaktır.
İcrayı San'at Eyle