24 June 1998

Bartın Sel Felaketi

Müşteri Hizmetleri Departmanı'nda çalışan arkadaşlarımız Koray Erol ve Can Ateş kendilerine bir talep gelmeden acil yardım ekibine destek vermek amacıyla sel felaketine uğrayan Bartın'a giderek devre dışı kalan telefon santralının yeniden servise verilmesine yardımcı oldular.

Genel Müdürümüz M. Sait Gözüm zor hava koşullarına ve yolda kalma ihtimaline rağmen, müşterimize hizmet etmek amacıyla müşteri talebini beklemeden inisiyatif kullanarak bölgeye giden arkadaşlarımızı ve yöneticileri kutladı.

"Böyle bir ekibi müşteri nezhinde temsil ediyor olmaktan gurur duydum" dedi. Ürün ve servislerle müşterilerimize katma değer yaratarak rekabet gücümüzü arttırmaya yönelik hedefimize katkıda bulundukları için arkadaşlarımızı kutluyor teşekkür ediyoruz. Arkadaşlarımız ödüllerini Genel Müdür Yardımcılarımız Kemal Özden ve Suat Baysan'dan aldılar.